Kemer Belediyesi’nin jet2 ile tanıtım atağı başladı

Gündem, Siyaset, Son Dakika Mar 13, 2023 Yorum Yok

Kemer Belediye Lideri Necati Topaloğlu’nun İngiltere’nin başşehri Londra’da düzenlenen World Travel Market Fuarı’nda başlattığı tanıtım atağı sonrası, Gerekli protokol imzalandı. reis Topaloğlu, “Geçen sene Kemer’e 70 bin İngiliz Konuk geldi ve bu sene 150 bin civarında İngiliz Konuk bekliyoruz.” dedi.

Yurt dışı tanıtım atağını daha Evvel Londra’dan başlatan Belediye Lideri Topaloğlu, jet2 ve jet2holidays yetkilileriyle fuarda yaptığı ikili görüşmeler ve Kemer Belediyesi’nde telekonferans usulüyle yapılan görüşmeler sonrasında tanıtım protokolünü imzaladı.

Yapılan görüşmeler sonucunda jet2 ve jet2holidaysın, İngiltere’de Kemer’i tanıtması kararı alınmıştı. Jet2 ve jet2holidays, yapılan muahede gereği toplumsal medya hesapları dahil, reklam panoları ve otobüslerde Kemer’in tanıtımına yer verecek.

JET2 TÜRKİYE’YE 2 MİLYON YOLCU TAŞIMAYI HEDEFLİYOR

Yapılan ikili görüşmeler sonucunda jet2 ve jet2holidays tarafından daha Evvel bir İzah yapılmıştı. Açıklamada, 2023 yazma için Antalya ve Dalaman’a 25 binden Çok koltuk eklendiği, Mart ve Haziran ayları ortasında Belfast İnternational, Birmingham, Glasgow, Leeds Bradford, Manchester ve Stansted’den Antalya’ya ek sefer yapmayı planlandığı Anlatım edilmişti.

İki markanın, İngiltere’deki 10 havalimanından haftalık 186’ya varan uçuşla bu yaz Türkiye’ye 2 milyon yolcu taşımayı hedeflediğinin belirtildiği açıklamada jet2 ve jet2holidays CEO’su Steve Heapy, şunları söylemişti:

“Yaz öncesi devirde tatilini Türkiye’de geçirmek isteyen müşterilerden kuvvetli talep alıyoruz. Her Vakit olduğu üzere İngiltere’deki yedi üssümüzden Antalya ve Dalaman’a ekstra kapasite ekleyerek Karşılık vermekte süratli olduk. Bu genişleme, Türkiye’ye olan bağlılığımızı daha da güçlendiriyor.”

Kemer’i hak ettiği yere taşımak için Mevcut gücüyle çalışmaya devam eden Belediye Lideri Necati Topaloğlu, yaptığı açıklamada, Kemer’in nihayet yıllarda Rus turizminin başşehri olarak görüldüğünü lakin geçen sene turist profilin Kemer’de değiştiğini söyledi.

Kemer’e artık daha Çok İngiliz konuğun gelmeye başladığına işaret eden reis Topaloğlu, Kemer’e daha Çok İngiliz turist çekebilmek emeliyle İngiltere’nin en Aka seyahat acentelerinden olan jet2 ile tanıtım mukavelesi yaptıklarını anlattı.

Topaloğlu, Jet2’nin gittikleri her yerde Kemer’i tanıtacaklarını ve ilçeyi ön plana çıkaracaklarına dikkat çekerek, “Kemer’i en âlâ biçimde tanıtmak için elimizden geleni yapmaya devam ediyoruz. Kemer’in pazar hissesi arttı. Geçen sene Kemer’e 70 bin İngiliz Konuk geldi ve bu sene 150 bin civarında İngiliz Konuk bekliyoruz. Kemer Belediyesi olarak tanıtımdan kaçmıyoruz. Mukavelemizi yaptık. Kemer hak ettiği yerlere gelecektir. Kemerimize iyi olsun.” dedi.